کیف و کوله پشتی
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
تدبیر فردا

کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا، یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف ماسیمو دوتی می باشد.

قيمت : 49,000 تومان

کیف اداری کریستین دیور ،یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف کریستین دیور می باشد. این کیف منحصر به فرد دارای دو جیب زیبا در جلو کیف می باشد. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد

قيمت : 49,000 تومان

 

اگر به کیفی کوچک اما جا دار نیاز دارید که بتوانید با استفاده از آن فقط وسایل ضروری‌تان را با خود جابه‌جا کنید،کیف دستی طرح Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه کوچک و ظاهر زیبا اولین چیزهایی است که با دیدن این کیف نظرمان را جلب می‌کند. کیف دستی طرح Passport در 3 رنگ عسلی ، مشکی و زرشکی عرضه شده است.

قيمت : 45,000 تومان

کوله پشتی لاکچری Canvas، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره و زیپ طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 49,000 تومان

کوله پشتی TOMMY HILFIGER بسیار زیبا، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 45,000 تومان

ست کیف دستی و کیف پول زنانه Cream فوق العاده زیبا و جادار با طرح جدید ارائه شده است و طراحی شیک آن نظر خانم های خوش سلیقه را به خود جلب می نماید.

قيمت : 39,000 تومان

کیف پول چرم دستی و کمری. این کیف دستی بسیار کاربردی بوده و با داشتن جا برای تعداد متعددی از کارت عابر بانک و جا برای دو گوشی موبایل و پول نقدی بهترین کیف برای انتخاب شما خواهد بود.

قيمت : 25,000 تومان

کیف چرم پول و موبایل لاکچری. این کیف های دستی علاوه بر جای دادن گوشی موبایل شما در خود دارای جای پول و تعداد متعدد جای کارت عابر بانک هستند که استفاده از آن را بسیار کاربردی کرده است.

قيمت : 39,000 تومان

 





:: موضوعات مرتبط: کیف و کفش , ,
:: برچسب‌ها: کیف اداری خرید اینترنتی, انواع کیف و کوله پشتی, فروشگاه اینترنتی کیف و کوله پشتی, فروشگاه مجازی نت برگ استور, ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : F.M.T
ت : یک شنبه 21 مرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی